Lulu-Chan

Alla inlägg under augusti 2010

Av lulu-chan - 25 augusti 2010 19:08

hejsan bloggen! 


jag har precis fått veta en helt sjuk sak! 


ni vet "M" som jag skrev om i förra gången? 

aja igellafal hennes mamma och min pappa har varit tillsammans..:o 


aså hur ofta händer det att man börjar i en ny klass och kommer i samma klass som sin pappas ex´s dotter och sen blir man vän med henne :D och sen få man veta detta...asså hur ofta händer det? 



rätt cool tycker jag :D


och bara för att tillägga att en kille i klassen heter exakt samma som min kusin :) inte så coolt kanske....men båda skriver med vänster :P hur ofta kommer det säg att två personer heta likadant och båda skriver med vänster? 



aja det va allt för idag 


massa kramar från Lulu   

Av lulu-chan - 24 augusti 2010 16:26

Hejsan! 


nu sitter jag här igen :P kollar på that '70 show 

inte så kul...men det finns inget bättre...


aja skola som vanligt :D inte så mycket att prata om :D 

varit med "A" , "M" och "Em" :D ni e bäst! alltid kul med er! 


efter skolan träffade jag "E" i en park :D vi tog en glass och pratade :D mysigt!


aja nu ska jag väl äta snart :D det va allt :D


massa kramar från Lulu 

Av lulu-chan - 20 augusti 2010 19:37

fööööörlååååt~~~~~~~~......!! 


har inte skrivit på jätte länge och jag e ledsen för det!

men jag har haft fullt upp under sommaren, och nu ha skolan börjat med :D 


det kommer nog bli helt underbart :D 3 underbara år med dom bästa!! :D ni gör mitt liv underbart mina vänner på ! jag vet att vi bara ha träffats typ 4 gånger, men jag diggar er! 


aja det va nog allt 


många kramar från Lulu   

Presentation


hejsan :)
jag heter Lulu och jag e 18 snart 19 år. här kommer du kunna läsa om min vardag kolla på bilder och få film tips från mig :D
Skriv gärna lite kommentarer :D (Y)

många kramar från Lulu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards