Lulu-Chan

Alla inlägg under februari 2011

Av lulu-chan - 23 februari 2011 13:04

hejsan :) ett tag sen jag va här nu... 

få se vad har hänt..

jag har en liten kattunge på 15 veckor snart 16 :) tiden går så snabbt känns som det va i söndags vi hämtade honom men det va det ju inte.. :) han e verkligen världens busigaste kattunge xD vi har en leksak med en pinne med fjädrar på som han e helt galen i :) och då menar jag verkligen galen! haha det va lite om honom :D 


ikväll kommer mina girls till mig :D trevligt trevligt ;) och jag ska sova på nedevårningen för första gången i mitt liv :) ha bara bort i huset i ungefär så där typ 15 år haha xD aja det kommer bli super :) skriver kanske om det imorgon :) 


aja det va väl allt så länge :D 


kramar från Lulu   

Av lulu-chan - 5 februari 2011 19:46

Hej :) 

har en dålig sak att berätta och en bra sak att berätta...:) 

jag börja med den:

dåliga: min katt snövit ha dött :( vila i frid gumman <3

bra: jag ska få en liten Kattunge :D


massa kramar från Lulu    

Presentation


hejsan :)
jag heter Lulu och jag e 18 snart 19 år. här kommer du kunna läsa om min vardag kolla på bilder och få film tips från mig :D
Skriv gärna lite kommentarer :D (Y)

många kramar från Lulu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards