Lulu-Chan

Alla inlägg under juli 2010

Av lulu-chan - 29 juli 2010 16:45

hejsan bloggen :D 

vi börjar med en   för vädret! 

hatar vädret idag....en kompis skulle ju kommit till mig idag men nu kommer hon inte pågrund utav vädret -.-"

men hon kanske kommer imorgon :D  


aja jag sitter här utan för husvagnen med mamma :D har precis kollar på en film på datan :D 

jag funderar på om jag orkar kolla på en :/ hum...??


aja jag få väl se :D hoppas ni ha finare väder än jag :D 


massa kramar från Lulu   

Av lulu-chan - 28 juli 2010 21:50

hejsan bloggen :D

internet fungera igen :D 

idag ha det regnat hela dagen....:/ inte det roligaste precis....


kort om dagen:

varit hos min mormor och morfar och ätit :D

sen kom naru hit :D alltid lika kul :D 

och nu ska jag snart sova :D


jag ska kolla hur vädret blir imorgon :D hoppas på sol ;D för en annan kompis till mig ska komma imorgon :D


aja nu ska jag sova :))

god natt :)


massa kramar från Lulu    

Av lulu-chan - 26 juli 2010 18:47

Hej Bloggen!   

jag sitter i mitt andra hem!   



Husvagnen! :))     


massa kramar från Lulu   

Av lulu-chan - 24 juli 2010 19:24


Ny design!   


vad tycks??


massa kramar från Lulu  

Av lulu-chan - 24 juli 2010 17:49

hej :D


fick precis veta en sak som gjorde mig jätte glad :D 



Naru?!

du en den underbaraste vän/person jag ha haft/träffat!

jag älskar dig!


och tack

och fler än tusen miljoner kramar från mig till dig!


massa kramar från Lulu   

Av lulu-chan - 24 juli 2010 14:16

hejsan bloggen :D

sitter inne idag och skriver...eftersom det regnar ute...

det ha regnat sedan jag vaknade...vid 10 :P

asså det e rätt mysigt :D

pappa e uppe i mitt rum och sätter dit två dörrar och sen ska vi sätta upp lite annat med :D yay äntligen kanske det blir färdigt :D


aja jag ska hjälpa pappa lite nu, så vi hörs senare bloggen :D


massa kramar från Lulu  


        __________________________________________________

Av lulu-chan - 24 juli 2010 00:12

hej :D har inte kunnat blogga fören nu...

ha varit i väg och och shoppat lite :D aldrig fel :))


aja inte så mycket å berätta om det...

jag sitter å kollar på bedtime stories :D den gick på tv :P om ni undrar :D

men jag ska gå och lägga mig nu för den e typ slut nu :)


aja det va allt


massa kramar från Lulu   


   

Av lulu-chan - 22 juli 2010 17:09

hejsan bloggen!

precis varit nere å badat :D för första gången på 2 veckor :D

äntligen! så himla härligt! :D jag älskar å bada :)


och just nu sitter jag å kollar på beverly hills 90210

jag gillar faktiskt det pogramet :D


det va allt :))


massa kramar från Lulu


Beverly hills 90210


 

Presentation


hejsan :)
jag heter Lulu och jag e 18 snart 19 år. här kommer du kunna läsa om min vardag kolla på bilder och få film tips från mig :D
Skriv gärna lite kommentarer :D (Y)

många kramar från Lulu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards