Lulu-Chan

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av lulu-chan - 21 juli 2010 22:28

hejsan bloggen!

sitter vid tv och kollar på film med katten :P haha xD

det e en underbar film! mamma fick mig att titta på den och som varnligt faller jag för jane Austen filmer! nu tänker ni kanske "nej inte ännu en jane austen älskare..." och då kan jag säga er att jo det e jag.

jag fullkomligt älskar stolthet och fördom. bästa film jag sätt!


aja jag slänger in en bild och lite vad filmen jag kollar på handlar om :D

hoppas ni kommer kolla på den för den e helt underbar!


det va allt för denna gången :)


massa kramar från Lulu


   

Av lulu-chan - 21 juli 2010 16:09

hejsan bloggen!

inget fint väder idag....och jag som skulle ut å gå.

man kan ju inte vara ute å gå i ösregn...eller kan kan man ju ;)

men jag vill inte :P

jag tycker faktiskt lite synd om min vän naru som sitter nere i staden och säljer...stackarn..:(

(haha, nu blev hon glad att jag nämde henne :P)


jag sitter här med min katt som inte heller gillar vädret.. haha xD


men vänta...jag tror inte mina ögon....! det slutade regna!! :D:D:D

haha vilken tur man kan ha ibland :D fast det e rätt mysigt när det regnar.

jag e förälskad i ljuder som det blir när det regnar ute när msn e i husvagnen. så himla härligt ljud!


aja det va allting för tillfället


massa kramar från Lulu   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejsan :)
jag heter Lulu och jag e 18 snart 19 år. här kommer du kunna läsa om min vardag kolla på bilder och få film tips från mig :D
Skriv gärna lite kommentarer :D (Y)

många kramar från Lulu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards