Lulu-Chan

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av lulu-chan - 20 juli 2010 17:50

hej :D

Nu har vi grillat å det va jätte gått :D

min bror och min pappa ha åkt iväg nu...jag vill också hänga med ut på havet!


aja få se vad mamma och jag ska hitta på nu :D


btw.snart få jag bada! (Y)


jag tänkte bara nämna att jag saknar mina kompisar som ***!! :(

även om jag träffa dem ofta! :)

kommer kännas så tomt att inte gå i samma klass som dem längre...men vi kommer träffas ändå! eller hur?!

+ att man träffa många nya i sin nya klass :D

jag längtar faktiskt lite till skolan börjar i höst! kommer bli så kul! träffa nya människor och en linje som jag vill gå :D

ända nackdelen är att en viss person som jag ha gått i samma klass med sen 1:an ska gå samma linje....och vi kommer inte så bra överäns.....


aja det kommer bli kul ändå behöver ju inte bryr mig om henne! :)


det va allt :*


massa kramar från Lulu  

Av lulu-chan - 20 juli 2010 15:41

hejsan bloggen! :D

nu sitter jag här igen :D

idag har varit en ganska dryg dag... men lite kul ha det ändå varit :D

jag gick ner till staden idag och skrämde en kompis till mig som satt där nere. Hon hoppde flera meter upp i luften :P haha xD

det va dagens roliga grej :P


och snart ska vi grilla :D I like! :D

och sen så ska jag väl försöka å vara lite duktig idag :D tänkte nämligen gå en sväng :D det e så härligt :D kanske blir det lite bilder med va vet jag :P


nej nu ska jag inte sitta inne längre :D ska ut i det fina vädret :D

btw. snart ska vi åka runt med husvagnen :D yay! (Y) I like!


massa kramar från Lulu   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejsan :)
jag heter Lulu och jag e 18 snart 19 år. här kommer du kunna läsa om min vardag kolla på bilder och få film tips från mig :D
Skriv gärna lite kommentarer :D (Y)

många kramar från Lulu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards